CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
“Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa.”

K.A.M.I

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, 13 June 2011

Pengubat rindu saya..

assalamualaikum semua...harap2 korang sihat dan sntiasa di bawah rahmat Allah..hari sekolah bru je mula stelah cuti selama 2 minggu. selama 2 minggu sya x jumpa buah hati kesayangan sya. rindu bangat sama dia. rindu dengan gelagat dia, senyum dia dan yang paling sya rindu sya nk mngusik buah hati sya 2. bez tau.. korang jgn salah sgka yer. buah hati sya bukan mr. bucuk sya. buat pe nk rindu dia. dia x pnah nk rindu sya. dh la, malas nk ckap pasal bucuk tpi nk ckap pasal budak busuk...


Haaaaaa....ni la buah hati sya. comel x.

Si comel ni la buah hati sya. suka sangat usik dia. klau sya usik dia mcam2 sya dengar dia ckap..salah satu perkataan dia ckap nyakmau ( x mau ), nyakleh ( x boleh ) dn mcm2 lgi la..suka dengar dia ckap. Datang2 je pagi tdi my mum trus bwak msuk blik sya. makkk aiiiii...bertambah comel buah hati sya nie. geram je tapi sya x dapat main dengan dia sbb kena pergi tlong angah sya di kampung. Alahai..dah la 2 minggu x jumpa dia, dh ada depan mata x boleh plak nk main dengan budak busuk ni. Nak tau x sebb pe sya pgil dia budak busuk, sbb bila sya ckap 'adik busuk' dia msti ckap 'yeye..' pas 2 gelak. mmg comel la..alamak terlupa nk g tau nma budak busuk ni. nama dia DURATUL ZAHARA. sya panggil dia ZARA. Zara ni anak my mum mengasuh dari pagi sampai la tgah hari. dari umur 3 bulan sampai la umur 1 tahun 5 bulan mk sya jga. x la sunyi sgat umah sya. Yela..adik semua dh besau2. bila smua pegi sekolah tinggal la my mum n my dad sya di umah. Bila dh ada budak comel ni x la sunyi sgt. mk n abah sya sayang sgt si zara ni. dh mcam ank sndiri jerr. 

Tengok je cm 2 tapi garang nyer x terkata. Klau sya pukul dia, dia terkam balik n pukul balik. melawan kot. x boleh marah ckit. klau marah mula la buat muka seposen n ada la lgu yg merdu keluar. Mmg cerdik la budak busuk ni. Pantang dengar nk pegi kedai. Cepat2 dia tunggu depan pintu umah. pe lagi kena la bawak dia. klau x bwak msti kena beli something kat dia. klau x beli mula la dia berguling2 cm tenggiling. letih nk pujuk. Alahai..makin besar mkin cerdik. hari ni dia dtg mcm2 la dia buat (mk sya cakap la). seblom ni x pandai lompat, skang dh pandai lompat. klau tgok tapai mula la dia nk. budak busuk ni pantang tgok tapai. mula la dia merenget2 nk. klau mkan sebungkus x pe. ni x ckup, nk lagi...alahai la budak busuk. X pnah lgi la sya tgok budak umut setahun lebih suka mkan tapai. mungkin sbb mak dia orang kelantan kot. yg abang dia plak x boleh tgok budu..ya allah..pelik2 btul la...k la jom kita layan gmbar budak busuk ni..geram plak tringt dia. rasa cm nk cubit2 je..nk tunggu dia datang esok lmbat la. esok nk bawak dia kuar mkan roti canai. my daddy blanja.....laaayyyyyaaaaaannnnn..........................

Pantang tgok botol air. nk la 2


 Cantik x rambut dia


 Pantang tengok hendphone mula la nk. buka lagu je dia tgud menari tergolek2. klakar btul


Time dia berusia 6 bulan lebih

Gambar dia skang x de lgi. almaklum la skang sya pakai phone cikai. adik sya dh ambik balik phone dia. x kisah la, janji boleh msj kluar msuk n call keluar masuk. nk beli x de duit lagi la. x ckup bajet la..huhuuuuuu..... nnti la sya letak gmbar dia terbaru...fuhhhhhh....comel la.cm saya (prasan je lebih). k la dh lewat, nk tdo dulu.
Rindu mr. bucuk.dia x rindu kita pn.biar la. mlm ni sya nk mimpi naik ke bulan dengan putra idaman...love u syg,,,......nyte semua...............zzzzZZZzzZZZZZzzzzzz...

Ingatlah....!!!!